DJ.DRAGON

dj.

Get Adobe Flash player

Tvirtas žmogus,kuria savo likimą .Silpnas priima tą kuris jam tenka

Poilsis tarp priėjimų augina raumenis.

Ar jūs rimtai žiūrite į savo treniruotes? Ar tiek pat dėmesio skiriate pratimų atlikimo technikai ir poilsio tarp priėjimų režimui? Jei ne, tai

turėtumėte susirūpinti.Aukšto lygio atletai, kurie rimtai žiūri į savo sportinius rezultatus, treniruodamiesi sporto salėje taip pat rimtai žiūri į poilsį tarp kiekvieno priėjimo. Tačiau jei jūs neesate tikras, kokį poilsio laiką pasirinkti tarp priėjimų, ar manote, kad kuo trumpiau ilsitės tuo geriau, tai vertėtų įsigilinti į šį tyrimą.

Mokslininkai išstudijavo 35 skirtingus tyrimus, turėdami tikslą surasti aiškią tendenciją, kuri padėtų pasiekti numatytus sportininkų tikslus. Jeigu jūsų tikslas yra išsiugdyti jėgą - tai poilsis tarp priėjimų turėtų buti 3-5 minutės. Tokia treniruotė gali pasirodyti šiek tiek monotoniška ir kitokia nei jūs įpratę. Norėdami užauginti raumenį ir taip pagerinti ištvermę, jūs turėtumėte ilsėtis 30-60 sekundžių tarp priėjimų. Toks poilsio laikas yra siejamas su testosterono ir augimo hormono išsiskyrimu  organizme. Dirbant tokiu pajėgumu, organizme buvo pastebėtas aukštesnis šių hormonų lygis.

 

Mūsų draugai

Atsitiktinė foto